Dowiedz się jakie elementy powinna zawierać oferta, żeby kupiec mógł od razu przystąpić do analizy potencjału Twojej marki.
997 zł
397 zł
TYLKO TERAZ SKORZYSTAJ Z OFERTY W SPECJALNEJ CENIE!
Skorzystaj z mojego 12-letniego doświadczenia!
OFERTA OGRANICZONA CZASOWO!
Być
może pierwsze próby kontaktu z wybranymi sieciami handlowymi już masz
za sobą... Pisałeś, dzwoniłeś, ale nie otrzymujesz odpowiedzi?
A
może obawiasz się, że nie sprostasz wymaganiom, które mogą stawiać
przed Tobą i Twoją firmą takie sieci handlowe jak Media Expert, media Markt czy RTVEuroAGD?
Może słyszałeś, że trzeba mieć "znajomości" , "wejścia" lub być w jakimś "układzie" ?
Prawda jest taka, że jedyne, czego potrzebujesz, by Twój pomysł współpracy z sieciami handlowymi nie spalił na panewce, to....
Dlatego przygotowałem dla Ciebie szkolenie, które dostarczy Ci praktycznych narzędzi, abyś mógł zacząć działać od razu sam.
Wiem co działa, a co nie w sprzedaży do sieci handlowych.
Nie potrzebujesz korzystać z usług grafików czy programistów! Nie musisz płacić za skomplikowane oprogramowanie! Wszystko zrobisz sam dzięki darmowym programom oraz moim plikom wzorcowym!
SZKOLENIE ONLINE
Żeby Twoja oferta nie wylądowała w koszu, musisz wiedzieć jakie powinna zawierać elementy oraz ile maksymalnie może mieć MB.
Pamiętaj, że kupiec bazuje na priorytetach i na co dzień zajmuje się najważniejszymi dla niego sprawami.
Tylko przez niewielką część swojego czasu przegląda nowości, które wprowadzi na półki.
Więc jeśli w swojej ofercie, nie podasz mu wszystkich informacji, których potrzebuje, by ocenić potencjał Twojej propozycji, to prawdopodobnie nie będzie Cię dopytywał, po prostu skasuje maila!
W toku szkolenia będziesz bazował na szablonie oferty, który jest dokładnym odwzorowaniem formatki wprowadzania nowego asortymentu do sieci. Taką formatkę otrzymują aktualni dostawcy, żeby rozszerzać swoją ofertę. Ty musisz w jakiś sposób przeskoczyć ten proces, bo nie jesteś jeszcze dostawcą. Skorzystaj z gotowego szablonu oferty!
997 zł
397 zł
TYLKO TERAZ SKORZYSTAJ Z OFERTY W SPECJALNEJ CENIE!
Działając samodzielnie, oszczędzasz!
Już teraz sprawdź bez ponoszenia ogromnych kosztów, jak kupcy zareagują na Twój produkt, na Twój projekt, na Twój pomysł!
Czy wiesz, że zatrudnienie KAM czyli Key Account Managera który ma doświadczenie w sieciach handlowych kosztuje 8000 zł miesięcznie + ZUS i uposażenie?
Weź sprawy w swoje ręce! Dzięki temu nikt nie wykradnie relacji, którą stworzysz, a Ty zaoszczędzisz olbrzymie środki. Szablon oferty to narzędzie, którego możesz używać wielokrotnie, by stale nakręcać swój biznes!
Czy zrobisz lepszego hamburgera niż McDonalds? Każdy potrafi zrobić coś lepszego niż BigMac. Każdy potrafi dać większą bułkę, więcej sosów i większego kotleta! Ale czy potrafisz sprzedać 1 mln burgerów każdego dnia?
Właśnie do tego potrzebna Ci jest sieć handlowa, bo to skala robi wolumen!
Zacznij więc sam sprzedawać z największymi bez łapówek i tajnych kontaktów.
Nie musisz ryzykować, zatrudniając specjalistę z zewnątrz.
Jako właściciel marki samodzielnie możesz zbudować relacje z kupcem zamiast powierzać to pracownikowi, który dziś jest, ale jutro może odejść zabierając ze sobą relacje...
W pliku Excel, który ode mnie otrzymasz, znajduje się funkcja, która sama oblicza marżę!
Nie musisz zgadywać, jak to zrobić prawidłowo, Excel sam to zrobi za Ciebie!
997 zł
397 zł
TYLKO TERAZ SKORZYSTAJ Z OFERTY W SPECJALNEJ CENIE!
O AUTORZE
13 lat doświadczenia we współpracy z sieciami handlowymi. Przez ten czas prezentowałem różne produkty we wszystkich Polskich sieciach z elektroniką MediaMarkt, MediaExpert, RtvEuroAgd, X-Kom, Neonet, MaxElectro. Kilka marek elektroniki do dziś jest w stałej ofercie!
GWARANCJA SATYSFAKCJI
Szkolenie opracowane z najwyższą starannością, zakup bez możliwości dokonania zwrotu.
OŚWIADCZENIE
Chociaż absolutnie możliwe jest osiągnięcie rezultatów sprzedażowych w wyniku realizacji szkolenia, nie bierzemy odpowiedzialności za docelowe wyniki sprzedaży i nie składamy żadnych konkretnych obietnic, dotyczących wysokości osiągniętej sprzedaży. Jeśli podejmiesz działania i wdrożysz opisane w szkoleniu strategie, z pewnością zobaczysz namacalne rezultaty, ale będą one różnić się w zależności od firmy i będą zależeć od wielu czynników biznesowych.